sobota, 3 stycznia 2009

ja


wszystkie elementy wykonałam sama

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pani Marzenko jestem pod wrazeniem tak pieknych prac. Na bloga trafilam przez przypadek i powracam tu z mila checia by nacieszyc oko. Sama tez probuje swych sil w grafice ale duzo mi jeszcze brakuje. Chcialabym sie dowiedziec jak uzyskac taki efekt jak Pani wlasnie teraz pokazala na swojej pracy.Czy moglabym prosic o jakies wskazowki, bede wdzieczna.Pieknie prace, podziwiam !!!
Anna-Jolanta

marzena.t pisze...

Aniu bardzo się ciesze, że moje prace Ci się podobają i chętnie w miarę możliwości pomogę ...
w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilkę wolnego czasu, postaram się napisać instrukcje jak to wykonać i zamieścić na blogu z tutorialami...
pozdrawiam serdecznie Marzena.

Anonimowy pisze...

Super Pani Marzenko, bede naprawde wdzieczna:)
Pozdrawiam i czekam na kolejne piekne prace.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails